Ha mégsem, keress minket elérhetőségeinken!
Az Utazási Iroda nevét az alábbi módon tudod módosítani; A nyilvántartás partnerek között kikeresed a kérdéses irodát. Módosítás gomb lenyomása után a „…” belföldi/ külföldi irodák között kikeresed az új nevén és a beszúrás gombbal „ráemeled” az új névvel a saját adatbázisodba. Amennyiben nem találod az új névvel az irodát, értesítsd a Foltnet munkatársait a nu3@foltnet.hu e-mail címre küldött leveleddel.
Két módon tudod módosítani az utazási iroda elérhetőségeit.
*Fontos, hogy értesítsd a Foltnet munkatársait a nu3@foltnet.hu e-mail címre küldött leveleddel az irodát érintő változásokról. Miután visszajeleztünk, hogy elvégeztük a központi adatbázisban a módosítást, utána a friss elérhetőségekkel fogod tudni „beszúrni” az irodát az adatbázisodba.
A nyilvántartás – utasokban ki kell keresni az utast és meg kell módosítani az elérhetőségét. A foglaláson az utasok fülön a kérdéses utast törölni kell, majd a „…” –el újra ráilleszteni (a már módosított elérhetőségekkel) a foglalásra. A főutas pipa kerüljön vissza erre az utasra.
A nyilvántartás – partnerek között ellenőrizd, hogy a szervező/viszonteladó résznél helyesen pipáltad ki az ügynök/bizományos/vegyes részeket.A nyilvántartás – partnerek között ellenőrizd, hogy a szervező/viszonteladó résznél helyesen pipáltad ki az ügynök/bizományos/vegyes részeket.
A második foglalást az utasok rögzítésével kezd és utána válaszd ki a programot, utazás időpontját stb.
A foglalásról távolítsd el a szolgáltatásokat. Ezután lehetőség lesz módosítani az utazás idejét.
A bevételit először rendeld hozzá a foglaláshoz, amihez a számla tartozik. A bevételi pénztárbizonylaton az információk fülön a „foglalás sorszáma” mezőbe írd be a foglalásszámot.
Ezután a számlán a módosítás gomb megnyomása után a pénzügyi info fülön a hozzárendelés gombra kattintás, majd a megnyíló ablakban látható fent, hogy milyen bizonylatok tartoznak a foglaláshoz. Illetve lent, hogy a számlához tartoznak –e bizonylatok. A „^” „?” gombokkal tudod mozgatni/hozzárendelni a bizonylatokat.
Ellenőrizd, hogy a szolgáltatáson be van –e állítva a jutalék összege.
Illetve ellenőrizd le a partnert a nyilvántartás partnerek között, hogy „ügynök” –e a szervező/viszonteladó státusza.
Mert a jóváíró számla sztornó számlának minősül és nem lehet törölni.
Erre nincs lehetőség.
A foglaláson a módosítás gomb lenyomása után töröld a szolgáltatások közül az „útlemondási biztosítás” tételt, majd az összes többi szolgáltatást. Ezután ha a Katalógust újra kiválasztod, akkor újra aktívvá válik az Útlemondási pipa is!
A foglalásról távolítsd el a szolgáltatásokat. Ezután lehetőség lesz módosítani a Katalógust/Programot.
A módosítás gomb lenyomása után módosítható a szervező.
Közvetlen a foglalásból készült bizonylatot csak a Pénzügy menüből kikeresve tudod törölni aznap. Ha korábban lett kiállítva, akkor nem lehet törölni és kiadási pénztárbizonylatot kell készíteni.
Valamilyen adat hiányzik. A piros felkiáltójelre állva kiírja a program, hogy mi a probléma.
A terméktámogatási szerződésben meghatározott létszámon felül próbálsz bejelentkezni. Több ember egyszerre nem léphet be.
A foglaláson a szolgáltatások fülön a Valuta mezőben lehet kiválasztani a jobb alsó sarokban.
Amennyiben nem mi vagyunk a szervező csak fizetésbekérőt tudunk kiállítani az utas részére.