Terméktámogatás

 

Oktatás
Ajánlatkérés
NU3 Kérdések
Válaszok
Segítségnyújtás
Kapcsolat

Ismerkedj meg terméktámogatási részlegünkkel!

Azonnali válasz

Telefonon, e-mailen munkanapokon 9-17 óráig elérhető Helpdesk szolgáltatásunk keretében várjuk kérdéseidet

Hozzáértés

Nemcsak a Nagy Utazás programmal kapcsolatban, hanem az utazási irodákat érintő aktuális információkkal is segítjük munkádat

Új fejlesztések

Felkészült programozónk fejlesztési kéréseidet, ötleteidet a lehető legrövidebb időn belül megvalósítja

Terméktámogatás

Elakadtál?

Gyakran ismételt kérdéseink között megtalálod rá a választ.

Ha mégsem, keress minket elérhetőségeinken!

01. Megváltozott egy utazási iroda neve. Mi a teendőm?

Az Utazási Iroda nevét az alábbi módon tudod módosítani; A nyilvántartás partnerek között kikeresed a kérdéses irodát. Módosítás gomb lenyomása után a „…” belföldi/ külföldi irodák között kikeresed az új nevén és a beszúrás gombbal „ráemeled” az új névvel a saját adatbázisodba. Amennyiben nem találod az új névvel az irodát, értesítsd a Foltnet munkatársait a nu3@foltnet.hu e-mail címre küldött leveleddel.

02. Megváltozott egy utazási iroda valamelyik elérhetősége. Mi a teendőm?

Két módon tudod módosítani az utazási iroda elérhetőségeit.

  • A nyilvántartás partnerek között kikeresed a kérdéses irodát. Módosítás gomb lenyomása után a módosítandó elérhetőségen bal egér kattintás majd jobb kattintás módosítás után átírod az adatait. Miután végeztél elmented a változtatásokat.
  • A nyilvántartás partnerek között kikeresed a kérdéses irodát. Módosítás gomb lenyomása után a „…” belföldi/külföldi irodák között kikeresed a partnert és a beszúrás gombbal „ráemeled” a saját adatbázisodra. *

*Fontos, hogy értesítsd a Foltnet munkatársait a nu3@foltnet.hu e-mail címre küldött leveleddel az irodát érintő változásokról. Miután visszajeleztünk, hogy elvégeztük a központi adatbázisban a módosítást, utána a friss elérhetőségekkel fogod tudni „beszúrni” az irodát az adatbázisodba.

03. Megváltozott a foglaláson lévő utas valamelyik adata. Mi a teendőm?

A nyilvántartás – utasokban ki kell keresni az utast és meg kell módosítani az elérhetőségét. A foglaláson az utasok fülön a kérdéses utast törölni kell, majd a „…” –el újra ráilleszteni (a már módosított elérhetőségekkel) a foglalásra. A főutas pipa kerüljön vissza erre az utasra.

04. Felvittem egy partnert, de mégsem tudom kiválasztani a foglaláson, mint Szervezőt/ Értékesítőt. Miért?

A nyilvántartás – partnerek között ellenőrizd, hogy a szervező/viszonteladó résznél helyesen pipáltad ki az ügynök/bizományos/vegyes részeket.A nyilvántartás – partnerek között ellenőrizd, hogy a szervező/viszonteladó résznél helyesen pipáltad ki az ügynök/bizományos/vegyes részeket.

05. Egy az utasnak ugyanarra az időpontra két foglalást szeretnék rögzíteni, de a rendszer nem engedi. Mit kell tennem?

A második foglalást az utasok rögzítésével kezd és utána válaszd ki a programot, utazás időpontját stb.

06. Megváltozott az utazás időpontja. Hogyan tudom módosítani?

A foglalásról távolítsd el a szolgáltatásokat. Ezután lehetőség lesz módosítani az utazás idejét.

07. Kiállítottam egy bevételit, majd egy számlát a foglalásból. Hogy tudom összerendelni őket?

A bevételit először rendeld hozzá a foglaláshoz, amihez a számla tartozik. A bevételi pénztárbizonylaton az információk fülön a „foglalás sorszáma” mezőbe írd be a foglalásszámot.

Ezután a számlán a módosítás gomb megnyomása után a pénzügyi info fülön a hozzárendelés gombra kattintás, majd a megnyíló ablakban látható fent, hogy milyen bizonylatok tartoznak a foglaláshoz. Illetve lent, hogy a számlához tartoznak –e bizonylatok. A „^” „?” gombokkal tudod mozgatni/hozzárendelni a bizonylatokat.

08. Ügynökölök egy utat, szeretnék jutalékszámlát kiállítani, de a rendszer azt írja, hogy nem lehet jutalékszámlát kiállítani. Mi az oka?

Ellenőrizd, hogy a szolgáltatáson be van –e állítva a jutalék összege.

Illetve ellenőrizd le a partnert a nyilvántartás partnerek között, hogy „ügynök” –e a szervező/viszonteladó státusza.

09. Van egy jóváíró számlám, szeretném lesztornózni, de a rendszer nem engedi. Miért?

Mert a jóváíró számla sztornó számlának minősül és nem lehet törölni.

11. A foglaláson be van pipálva az útlemondási biztosítás lehetőség. Rögzítés után derült ki, hogy mégsincs szükség rá. Hogyan tudom kivenni a pipát?

A foglaláson a módosítás gomb lenyomása után töröld a szolgáltatások közül az „útlemondási biztosítás” tételt, majd az összes többi szolgáltatást. Ezután ha a Katalógust újra kiválasztod, akkor újra aktívvá válik az Útlemondási pipa is!

12. Véletlenül rossz Katalógust/ Programot választottam ki a foglaláson, hogyan tudom módosítani?

A foglalásról távolítsd el a szolgáltatásokat. Ezután lehetőség lesz módosítani a Katalógust/Programot.

13. Rossz Szervezővel mentettem el a foglalást, mit kell tennem?

A módosítás gomb lenyomása után módosítható a szervező.

14. Kiállítottam egy olyan bizonylatot, amit nem kellett volna, mit kell tennem?

Közvetlen a foglalásból készült bizonylatot csak a Pénzügy menüből kikeresve tudod törölni aznap. Ha korábban lett kiállítva, akkor nem lehet törölni és kiadási pénztárbizonylatot kell készíteni.

15. Nem tudom elmenteni a foglalást/ számlát/ Utast/ Partnert. Mi lehet az oka?

Valamilyen adat hiányzik. A piros felkiáltójelre állva kiírja a program, hogy mi a probléma.

16. Amikor be akarok lépni a rendszerbe, azt írja ki, hogy a felhasználó már be van jelentkezve, vagy többen már nem léphetnek be. Mi ennek az oka?

A terméktámogatási szerződésben meghatározott létszámon felül próbálsz bejelentkezni. Több ember egyszerre nem léphet be.

17. Hogyan kell olyan foglalást csinálni amelynek EUR-os a valutaneme? Hol kell bejelölni?

A foglaláson a szolgáltatások fülön a Valuta mezőben lehet kiválasztani a jobb alsó sarokban.

18. Miért nem aktív a számlakészítés pipa a foglaláson?

Amennyiben nem mi vagyunk a szervező csak fizetésbekérőt tudunk kiállítani az utas részére.

TOP