Terméktámogatás

     
 

 

A Nagy Utazás 3 fontos előnye más idegenforgalmi szoftverrel szemben, hogy a szoftvert használó ügyfeleink felhasználói támogatására külön HelpDesk részleget üzemeltetünk. Ennek köszönhetően a felmerülő problémákat azonnal tudjuk kezelni, és biztosítjuk a folyamatos és eredményes munkát.

 

 

 

Munkatársaink utazási irodában szerzett tapasztalatuk révén ismerik és megértik a partnereinknél zajló folyamatokat, így hatékony segítséget nyújtanak a felmerült kérdésekben.

 

 

 

Mivel naprakész információkkal rendelkeznek az utazási irodákra vonatkozó jogszabályokról, rendszeresen tájékoztatjuk partnereinket és igény esetén a szoftvert is felkészítjük a változásokra.

 

 

 

Ügyfeleink részt vehetnek felhasználói tanfolyamokon, melynek keretében felfrissíthetik szoftverrel kapcsolatos tudásukat.

 

 

 

 

Terméktámogatási szolgáltatásunkat minden munkanap 9-17 óra között biztosítjuk, elérhetőek vagyunk telefonon és emailen egyaránt.

 

 

A segítségnyújtásra a Nagy Utazás 3 távoli elérésével és TeamViewer használatával van lehetőség.

 

 

A Nagy Utazás 3 programról felhasználóink számára rendelkezésre állnak felhasználói leírások és oktató videók.

 

Amennyiben szeretne hozzáférést, írjon a nu3@foltnet.hu címre!

 

 

Átlépek a partneroldalra!