Facebook

 

Kidolgozott kampányokat folytatunk, melyek partnerünk stratégiájához igazodnak, és statisztikákkal, kimutatásokkal igazoljuk, hogy a marketing tevékenység valóban eredményes volt.

Facebook STANDARD

01
  • A hivatalos Facebook oldal kialakítása, szövegezése.
  • Előre egyeztetett, havi lebontású Facebook PLAN készítése.
  • Heti 3 poszt illeszkedve a partner által feltölteni kívánt ajánlatokhoz, hogy a kedvcsináló képek megelőzzék és utánkövessék a konkrét ajánlatokat.
  • Facebook plan szerinti időzített megosztás egy hétre előre.
  • Folyamatos tanácsadás az ajánlatok publikálásának formájáról.

Cél: átbillenteni az érdeklődőt, és vásárlásra buzdítani.

+ Grátisz kampány: az Utazóna rajongóinak átirányítása a megrendelő hivatalos Facebook oldalára.

Ajánlott időtartam: minimum 6 hónap.

Facebook STANDARD
Facebook PLUS

Facebook PLUS

02
  • A hivatalos Facebook oldal kialakítása, szövegezése.
  • Előre egyeztetett, havi lebontású Facebook PLAN készítése.
  • Heti 5 poszt illeszkedve a partner által feltölteni kívánt ajánlatokhoz, hogy a kedvcsináló képek megelőzzék és utánkövessék a konkrét ajánlatot.
  • Facebook plan szerinti időzített megosztás egy hétre előre.
  • Folyamatos tanácsadás az ajánlatok publikálásának formájáról.
  • Havi egy kampány kidolgozása (nyereményjátékok, fizetett kampányok, kreatív kampányok) a partnerrel közösen, ami serkenti a partner weboldalára történő átkattintást, és a rendelések számát.
  • A kampányhoz tartozó grafikai munkák elvégzése.
  • Folyamatos elemzések és statisztikák készítése, és továbbítása a partnernek.

Cél: átbillenteni az érdeklődőt, és vásárlásra buzdítani.

+ Grátisz kampány: az Utazóna rajongóinak átirányítása a megrendelő hivatalos Facebook oldalára.

Ajánlott időtartam: minimum 6 hónap.

Facebook PRO

03
  • A hivatalos Facebook oldal kialakítása, szövegezése.
  • Előre egyeztetett, havi lebontású Facebook PLAN készítése.
  • Napi minimum 1 poszt – kedvcsináló és hangulatképek; részletesen kidolgozott, professzionális grafikai elemekkel felépített konkrét ajánlatok. Mindezek természetesen olyan módon közzé téve, melyek erősítik az átkattintást és a vásárlást.
  • Facebook plan szerinti időzített megosztás két hétre előre.
  • Kampányok kidolgozása (nyereményjátékok, fizetett kampányok, kreatív kampányok) a partnerrel közösen a partner igényei szerint (akár havonta többször is), ami serkenti a partner weboldalára történő átkattintást, és a rendelések számát.
  • A kampányhoz tartozó grafikai munkák elvégzése.
  • Folyamatos elemzések és statisztikák készítése, és továbbítása a partnernek.

+ Grátisz kampány: az Utazóna rajongóinak átirányítása a megrendelő hivatalos Facebook oldalára.

+ Egy tematikus hét az Utazóna hivatalos Facebook oldalán, bemutatva a partnert és az ajánlatokat.

Ajánlott időtartam: minimum 6 hónap.

Facebook PRO
TOP